Tapu Randevusu Nasıl Alınır, İptal Edilir?

Tapu işlemlerini kolaylaştırmak ve vatandaşın tapu dairelerinde bekleme sürelerini azaltmak adına artık tapu randevu sistemi uygulanıyor. Peki, tapu randevusu nasıl alınır, nasıl iptal edilir?

Tapu işlemlerini kolaylaştırmak ve vatandaşın tapu dairelerinde bekleme sürelerini azaltmak adına artık tapu randevu sistemi uygulanıyor. Peki, tapu randevusu nasıl alınır, nasıl iptal edilir?

Konut satışlarının büyük bir hızla artması ile tapu müdürlüklerinde işlem yoğunluğu rekor seviyelere ulaşırken vatandaşın bekleme süresini azaltmak amacı ile e randevu sistemine geçildi.



Tapu Randevusu Nasıl Alınır?



Tapu randevusu internetten ve telefondan alınabilmektedir.



E Tapu Randevusu Nasıl Alınır?



İnternetten tapu randevusu almak için Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü resmi internet sitesi üzerinden giriş yaptıktan sonra açılan ekranda yeni randevu al butonuna basarak gelen ekranda sizden istenen bilgileri doldurmanız gerekmektedir.





Tapu Randevusu Nasıl İptal Edilir?



Tapu randevusunu iptal etmek için aynı ekranda yer alan randevu sorgula iptal butonuna basılması yeterlidir.



Ancak bir sene içerisinde 5 kez randevunun iptal edilmesi ya da randevu alınmasına rağmen işlem yapılmaması halinde aynı takvim yılı içerisinde bir daha randevu alınmasına izin verilmemektedir.



e Tapu Randevu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?



Tapuda satış yapmak için istenen belgeler kimlik belgesi, zorunlu deprem sigortası ve ilgili belediyeden alınan emlak vergisi değeri gösterir belgedir.



Bu belgeler ile tapu dairesinde belirlenen tapu randevu saati ve tarihi içerisinde hazır olmanız durumunda tapu satışı ve tapu devir işlemleri yapılacaktır.





Emlak365.com


Emlak Haberleri Haberleri