A101, kurulduğu 28 Mart 2008 yılından bu yana uygun fiyatlar satan bir zincir mağaza olarak hizmet verir. Türkiye üzerinde 81 ilde hizmet vermeye devam eden A101 mağazaları 600’ü aşkın noktada bulunur. Müşterilerini güler yüzlü personellerle karşılayan mağaza zincirinin bünyesinde 61 binden fazla çalışan hizmet verir. Türkiye’nin en önde gelen mağaza zincirlerinden biri olan A101 çok sayıda başarısı ve ödüle ulaştı. Dünyanın en hızlı büyüyen altıncı perakende şirketi ve dünyanın en hızlı büyüyen beşinci perakende şirketi olma başarılarıyla dünya çapında ses getirdi.
A101 hizmet politikası gereği personellerinin son derece iyi koşullarda çalıştığından emin olur. Bu misyonla hareket eden mağaza zinciri istatistik oranlarına göre birçok yıl içinde çalışanlarına en değer veren marka seçildi. 2015, 2016 ve 2017 yılları içinde Türkiye’de en çok kadın ve engelli personel çalıştıran mağaza zinciri oldu. Yine aynı yıllarda ülkenin en çok istihdam sağlayan mağaza zinciri olmayı başardı. Bununla birlikte 2019 yılında Türkiye’de en çok kadın personel çalıştıran şirket unvanını kazandı.
A101 markası müşterilerin görüşlerine her zaman önem verir. Mağazalardan ya da site üzerine yapılan alışverişlerdeki geri bildirimlerinize dikkat eder. Bu nedenle yaşadığınız olumsuz durumları A101 yetkililerine bildirmeniz durumunda mağduriyetinizin giderilmesi konusunda müşteri hizmetleri titiz bir şekilde çalışır. Yapacağınız aramalara A101 şikâyet ya da çağrı hattı tarafından kısa sürede dönüş yapılır ve sorun çözülür. A101 mağazaları ile ilgili görüş ve isteklerinizi müşteri hizmetlerine iletebilirsiniz. A101 şikâyet hattı telefon numarası aracılığıyla yardım almanız mümkündür.
A101 Şikâyet Hattı Telefon Numarası Nedir?
A101 mağazaların yaptığınız alışveriş sonrası çıkan sorunlar, aldığınız hatalı ürünler ya da kötü alışveriş deneyimini şikâyet etme hakkınız vardır. A101 şikâyet hattı telefon numarası aracılığıyla yetkililere ulaşmanız halinde kısa sürede sorununuza dair çözüm yolları üretilip mağduriyetiniz giderilir.
· A101 Şikâyet Hattı Telefon Numarası: 0 850 808 2 101
A101 Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri Kaç ile Kaç Arasında?
A101 müşteri hizmetleri, mağazalarla aynı saatler içinde yapılan çağrılara itina ile cevap verir. A101 alıveriş deneyimi ile yaşadığınız sorunlar için yardım almak adına müşteri hizmetlerine danışmak istiyorsanız bu saatler içinde ulaşım sağlamalısınız.
· A101 Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri: 09.00 – 21.00
A101 Çağrı Merkezi Telefon Numarası Nedir?
A101 markasının çağrı merkezi aynı zamanda müşteri hizmetleri için kullanılan 0 850 808 2 101 telefon numarasıdır.
A101 Müşteri Hizmetleri Faks Numarası Nedir?
A101 genel merkezine yazılı bir kanalla ulaşmak için izleyeceğiniz yol yetkililere fax göndermekten geçer. Firmaya ulaşmak istediğiniz konuyu yazılı bir belge ya da evrak üzerinden iletecekseniz A101 faks hattını kullanabilirsiniz.
· A101 Müşteri Hizmetleri Faks Numarası: 0 216 630 11 10
A101 Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlük Telefon Numarası ve Adresi Nedir?
A101 genel müdürlüğü ile yapmak istediğiniz görüşmeleri telefonla yapabileceğiniz gibi yüz yüze de gerçekleştirebilirsiniz. A101 mağaza zincirinin genel müdürlüğü İstanbul ili Üsküdar ilçesinde yer alır.
· A101 Genel Müdürlük Telefon Numarası: 0 850 822 99 00
· A101 Genel Müdürlük Adresi: Burhaniye Mah. Nagehan Sok. No: 4 B / 1 Üsküdar, İstanbul
A101 İnsan Kaynakları İletişim Bilgileri Nelerdir?
A101 insan kaynaklarına ulaşarak mağazalardaki açık pozisyonlar hakkında bilgi alabilir, iş başvurusunun nasıl yapıldığı hakkında bilgi edinebilirsiniz. Bunun yanında A101 alışveriş deneyimi ile ilgili şikâyet ve isteklerinizi de buradan iletmeniz mümkündür.
· A101 İnsan Kaynaklar Telefon Numarası: 0 850 808 2 101