Türkiye'nin en büyük özel bankaları arasında yer alan Akbank müşterileri hesaplarına girmek için internet bankacılığı sistemi üzerinden yapmış oldukları denemede hata mesajı almaya başladı. 9 günlük Kurban Bayramı tatili öncesi banka hesaplarına girmeye çalışan kişiler şifrelerini girmelerine rağmen hesaplarına ulaşamıyor.
Hatırlanacağı üzere Akbank geride bıraktığımız dönemde de benzer sorun yaşamış, bankanın internet şubesi ve mobil uygulamasına giriş yapılamamıştı. Teknik arıza nedeni ile banka resmi olarak özür dilemiş, bir daha böyle bir sorun yaşanmaması için gerekli önlemleri alacaklarını duyurmuştu.
AKBANK ÇÖKTÜ MÜ, MOBİL ŞUBEYE NEDEN GİRİLMİYOR?
Resmi Kurban Bayramı tatili öncesinde vatandaşlar bankacılık işlemlerini yapmaya çalışırken Akbank internet şubesi üzerinden işlem yapmaya çalışan kişiler sorun yaşamaya başladı.
Akbank kullanıcı şifresini girmesine rağmen uygulamaya girmeye çalışan kişiler "Şu anda size hizmet veremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısı ile karşı karşıya kaldı.
Sosyal medya hesapları üzerinden yapılan paylaşımlarda farklı hatalar alındığı görülürken pek çok kişinin yoğun tepki göstermesine rağmen sorun halen çözülmedi. Yoğun tepkiler üzerine Akbank resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamasında sorunun yoğunluktan kaynaklı olduğu duyuruldu.
Akbank resmi sitesinden yapılan açıklamada "Sistemlerimizde yoğunluk nedeniyle yavaşlama ve aksamalar yaşıyoruz. Tüm birimlerimiz konuyla ilgili çalışmakta olup sürece dair bilgilendirme yapmaya devam edeceğiz. Yaşadığınız aksaklıktan doları özür dileriz" denilerek arızanın yoğunluk kaynaklı olduğu ve sorunun çözümü için çalıştıkları açıklandı.