Denizbank Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası Hemen Bağlanma ve Yapılacak İşlemler

Denizbank müşteri hizmetleri 7/24 hizmet vermektedir. Herhangi bir konu hakkında bilgi almak, şikayette bulunmak ve bankacılık işlemi yapmak için müşteri hizmetleri aranabilmektedir. EFT işlemi dışında diğer işlemler için saat veya gün sınırlaması bulunmamaktadır.

Denizbank müşteri hizmetleri 7/24 hizmet vermektedir. Herhangi bir konu hakkında bilgi almak, şikayette bulunmak ve bankacılık işlemi yapmak için müşteri hizmetleri aranabilmektedir. EFT işlemi dışında diğer işlemler için saat veya gün sınırlaması bulunmamaktadır

Denizbank müşteri hizmetleri telefon numarası; 0850 222 08 00’dır. Denizbank müşteri hizmetleri 7/24 hizmet vermektedir. Herhangi bir konu hakkında bilgi almak, şikayette bulunmak ve bankacılık işlemi yapmak için müşteri hizmetleri aranabilmektedir. EFT işlemi dışında diğer işlemler için saat veya gün sınırlaması bulunmamaktadır. EFT işlemi ise sabah 08:30 ile akşam 17:00 arasında yapılabilmektedir.



Denizbank Sesli Yanıt Sistemi İle Hangi İşlemler Yapılabilmektedir?



Denizbank sesli yanıt sistemi ile yapılabilecek işlemler şunlardır:




  • Kredi kart, paracard ve açıkdeniz internet bankacılığı için şifre alma ve değiştirme işlemleri yapılabilmektedir.

  • Kredi kartı başvuru sonucu öğrenme, kurye durumu sorgulama, hesap kesim tarihi öğrenme, limit arttırma talebinde bulunma, bonus puan bilgisi öğrenme, asgari ya da toplam borç ödeme işlemleri sesli talimat ile yapılabilmektedir.

  • Müşteri numarası, hesap bakiyesi, IBAN bilgisi ve hesap hareketleri hakkında bilgi almak gibi hesap işlemleri yapılabilmektedir.

  • Yatırım işlemleri yapmak mümkündür.

  • Kredi ödemesi ve TL yüklemesi yapılabilmektedir.

  • Kredi ödeme planı e-mail aracılığı ile talep edilebilmektedir.

  • Kurtaran hesaplar için limit bilgisi öğrenme, hesap başvurusu yapma gibi işlemler yapılabilmektedir.



Denizbank Müşteri Temsilcisi İle Hangi İşlemler Yapılabilmektedir?



Denizbank müşteri temsilcisi ile yapılabilecek işlemler şunlardır:




  • İnternet bankacılığı ile ilgili karşılaşılan problemler için destek alınabilmektedir.

  • Hisse senedi alımı ve satımı yapılabilmektedir.

  • Kredi başvuruları, başvuru takipleri ve kredi taksit ödemeleri yapılabilmektedir.

  • Gümrük vergisi, motorlu taşıtlar vergisi gibi vergi ödemeleri ve trafik cezası ödemeleri yapılabilmektedir.

  • Döviz alım satımı ve döviz kur takibi yapılabilmektedir.

  • Bilyoner.com, misli.com, nesine.com, oleyicom, tjk.org, nimetabla.com gibi siteler üzerinden oynanan şans oyunları ile ilgili işlemler yapılabilmektedir.

  • Fatura ve prim ödemeleri yapılabilmektedir.

  • OGS yüklemesi yapılabilmektedir.

  • Kredi kartı işlemleri yapılabilmektedir.

  • Nakit avans veya taksitli nakit avans kullanılabilmektedir.

  • Havale, EFT gibi para transfer işlemleri gerçekleştirilebilmektedir.

  • Denizbank hesapları ile ilgili takip ve bilgi edinme işlemleri yapılabilmektedir.





Denizbank Müşteri Hizmetleri Sesli İmza Nasıl Oluşturulur?



Denizbank sesli imza oluşturmak için izlenmesi gereken adımlar şunlardır:




  • 0850 222 08 00 numaralı Denizbank müşteri hizmetleri aranmalıdır.

  • Müşteri hizmetlerine bağlanarak veya işlem menüsünden gerekli tuşlamalar yaparak sesli imza oluşturma işlemi talebi iletilmelidir.

  • Ardından Denizbank tarafından daha önceden belirlenmiş olan bir cümle söylenmektedir ve bu cümlenin 3 kere tekrar edilmesi istenmektedir. Anlaşılır ve tane tane bir şekilde cümle 3 kere tekrar edildiğinde eğer onaylanır ise sesli imza oluşturulmaktadır. Sonraki müşteri hizmetleri görüşmelerinde herhangi bir şifre girmeden direkt sesli imza ile işlem yapmak mümkün olmaktadır.



Denizbank gelişen teknoloji ile birlikte güvenlik amacı ile sesli imza hizmetini devreye almıştır. Tıpkı retina ve parmak izinde de olduğu gibi insan sesi de biometrik yapı olarak kopyalanamaz olduğu için böyle bir uygulama yapılmaktadır. Şifre girmek yerine zamandan tasarruf ederek sesli imza ile güvenli bir şekilde bankacılık işlemleri gerçekleştirilebilmektedir.



Denizbank Telefon Bankacılığı Başvurusu Nasıl Yapılır?



Denizbank telefon bankacılığı başvurusu yapmak için izlenmesi gereken adımlar şunlardır:




  • Öncelikle Denizbank müşterisi olunması gereklidir. Dolayısı ile Denizbank müşterisi olunmaması durumunda; banka şubesine giderek işlem yapılmalıdır.

  • Banka müşterileri Denizbank müşteri hizmetlerini aramalıdır.

  • Kısa bir telesekreter konuşmasının ardından işlem menüleri sayılmaktadır. Direkt işlem yapabilmek mümkündür. Ancak güvenlik nedeni ile şifre talep edilmesi durumunda şifre işlemleri menüsünden telefon bankacılığı şifresi oluşturulabilmektedir.



Emlak365.com


Gündem Haberleri