Türk Telekom Bireysel Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi
Türk Telekom bireysel müşteriler için müşteri hizmetleri numarası 444 1 444 olup, aboneler bu numara üzerinden Türk Telekom hizmetleri ile ilgili bütün teknik bilgileri ve destek hizmetlerini alabilirler.
Türk Telekom Bireysel Müşteri Hizmetleri Online Destek
Türk Telekom bireysel çağrı merkezi online müracaatlar için Türk Telekom Resmi internet sitesine girilir. Bu sayfa üzerinde destek ve iletişim kısımları takip edilerek Türk Telekom’a ulaşılabilecek sayfaya gelinir.
Ekranda açılan sayfada ‘’Bize Yazın’’ yazısında belirtilen yere tıklanır. Türk Telekom internet adresi üzerinden kullanıcılar, kendileri için gerekli destek isteklerini iletirler. Bu hat üzerinden kullanıcıya Türk Telekom müşteri hizmetleri tarafından dönüş yapılır.
Türk Telekom Bireysel Müşteri Hizmetleri Online Şikayet
Türk Telekom bireysel çağrı merkezi online şikayetler için bir önceki paragrafta bahsedildiği gibi Türk Telekom Resmi internet sitesine girilir.
Bu sayfa üzerinde destek ve iletişim bölümleri seçilir ve Türk Telekom ile online bağlantı kurulabilecek sayfaya gelinir. Ekranda açılan sayfada ‘’Şikayet Kaydı’’ yazısında belirtilen yere tıklanır. Şikayet kaydı adresi üzerinden kullanıcılar, şikayetlerini iletirler. Bu hat üzerinden kullanıcıya Türk Telekom müşteri hizmetleri üzerinden dönüş yapılır. Şikayet ya da öneri, teşekkür gibi geri dönüşler Türk Telekom tarafından daima değerlendirmeye alınmaktadır.
Türk Telekom Bireysel Müşteri Hizmetleri Ücretsiz Sesli Yanıt Sistemi
Türk Telekom bireysel müşteri hizmetleri üzerinden sesli yanıt sistemini aramak için ulaşılması gereken numara yapılması istenen işleme göre değişiklik gösterir. Bu bilgiye göre yapılacak işleme göre tuşlanacak numaralar şunlardır:
- Eğer Türk Telekom abonesi evde interneti ile ilgili herhangi bir sorun iletecek ya da bilgi alacak ise, 0 212 707 03 75’i tuşlamalıdır.
- Türk Telekom abonesi ev telefonu hakkında herhangi bir sorun iletecek ya da bilgi alacak ise, 0 800 211 93 33’ü tuşlamalıdır.
- Türk Telekom abonesi mobil hattı konusunda herhangi bir sorun iletecek ya da bilgi alacak ise, 93 33’ü tuşlamalıdır.
Yukarıda bildirilen numaraları arayarak sesli yanıt sistemi hizmeti almak ücretsizdir.
Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi
Türk Telekom kurumsal aboneleri müşteri hizmeti almak istiyorlar ise, tuşlamaları gereken numara 444 5 444’dür. Bu telefon numarası üzerinden bazı Türk Telekom hizmetleri için ön başvuru yapılması da mümkündür.
Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri Online Destek
Türk Telekom kurumsal kullanıcıları çağrı merkezi online destek talepleri için yapmaları gereken işlemler şunlardır:
- Öncelikle Türk Telekom Resmi internet sitesine girilir.
- Türk Telekom web sitesi sayfası üzerinde destek ve iletişim bölümleri üzerinden Türk Telekom’a ulaşılabilecek sayfaya gelinir.
- Ekranda açılan sayfada ‘’Bize Yazın’’ yazısında belirtilen yere tıklanır.
- Kurumsal istek bildirimi linkine tıklanır. Bu link üzerinden Türk Telekom kurumsal aboneleri istedikleri teknik destek ya da bilgi hakkında sorunlarını yazarak iletirler.
Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri Online Şikayet
Türk Telekom kurumsal çağrı merkezi online şikayetler için bir önceki paragrafta bahsedildiği gibi Türk Telekom Resmi internet sitesine girilir. Bundan sonra izlenmesi gereken basamaklar şunlardır:
- Türk Telekom resmi web sitesine girilir.
- Bu basamaktan sonra destek ve iletişim yazıları seçilir.
- Ekranda Kurumsal yazısı altındaki bölümde bulunan ‘’Şikayet Kaydı’’ yazısı üzerine tıklanır.
- Kurumsal şikayet bildirimi adresine tıklayarak, aboneler şikayetlerini Türk Telekom müşteri hizmetleri üzerinden ilgili birime iletmiş olurlar.
Türk Telekom kendisine iletilen talep ve şikayetlere mutlaka dönüş yapmaktadır.