Ziraat Bankası'nın milyonlarca müşterisi yeni hafta başında mobil uygulama hatası ile karşılaştılar. Sabah saatlerinden itibaren Ziraat Bankası'nın mobil bankacılık uygulamasına girmeye çalışan vatandaşlar uygulamaya erişim sağlayamadılar.
ZİRAAT BANKASI'NIN MOBİL UYGULAMASINDA BAĞLANTI HATASI
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasında yaşanan bağlantı hatası için ilk akla gelen neden, ayın ortası olması nedeniyle oluşabilecek yoğunluk gösterildi. Ay ortası nedeniyle memur ve kamu personellerinin maaşlarından yaşanabilecek yoğunluk nedeniyle uygulamanın kullanımında sorun olabileceği iddia edildi. Ancak daha sorunun yoğunluktan kaynaklanmadığı öğrenildi. Uygulamanın gün içerisinde bağlantı hatası vermesinin teknik bir arızadan meydana geldiği öğrenildi.
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasının yanında ayrıca aynı gün TEB'in mobil uygulamasında da hata yaşandı. aynı şekilde internet bağlantı hatası veren TEB uygulaması akşam saatlerine doğru düzeldi. Ziraat Bankası'nın mobil uygulaması da aynı şekilde akşam saatlerinde hatasız hizmet veremeye başladı.
ZİRAAT BANKASI MOBİL UYGULAMASININ HATASI DÜZELDİ Mİ?
Türkiye genelinde her şehirde ve ilçede banka şubesi bulunan Ziraat Bankası, milyonlarca kişiye hizmet veriyor. Türkiye'nin en çok maaş müşterisine sahip olan bankanın mobil uygulaması milyonlarca kişi tarafından kullanılıyor. Vatandaşlar mobil uygulama üzerinden maaş ödemelerini kontrol ederken fatura ödemelerini, vergi ve harç ödemelerini, kredi kartı ödemelerini ve bunun gibi çok sayıda işlemi gerçekleştiriyorlar.
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasının kullanımı bu kadar yaygın iken vatandaşlar sorun ile karşılaşmamayı umuyorlar. Banka yaşanan teknik soruna çok hızlı bir şekilde müdahale etti ve aynı gün içerisinde sorunu giderdi. Müşteriler bankanın mobil uygulamasını sorun yaşamadan kullanabilirler.
Emlak365.com