Ziraat Bankası çağrı merkezi telefonu banka müşterilerine 7 gün ve 24 saat esasına dayalı kesintisiz bankacılık hizmeti vermektedir. Ziraat Bankası müşteri hizmetleri müşterilerine banka şubesine ve ATM’ye gitmeden oldukları her yerden para çekmek ve para yatırmak gibi fiziksel bankacık işlemleri haricindeki tüm bankacılık işlemlerini yapma fırsatı verir.
Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşılır?
Ziraat Bankası çağrı merkezine ulaşmak için müşteriler istedikleri her zaman 444 00 00 numaralı Ziraat Bankası telefon bankacılığı hattını veya 0 850 220 00 00 numaralı müşteri iletişim merkezini arayabilirler. Yurt dışında arama yapmak isteyen müşteriler de numaranın başına +90 koyarak +90 850 220 00 00 numaralı telefondan Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine ulaşabilirler.
Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Hangi Hizmetleri Verir?
Ziraat Bankası çağrı merkezi tarafından sağlanan hizmetler aşağıdaki gibidir:
- Ziraat Bankası müşteri hizmetleri müşterilerine 24 saat boyunca hesapları hakkında bilgi almak ve hesap ekstresi istemek hizmeti verir.
- Ziraat Bankası özellikle emekli müşterilerine yönelik kolaylaştırıcı hizmetlerini telefon bankacılığı ile de sunmaktadır.
- Ziraat Bankası emekli müşteriler için hızlı kredi hesaplama ve başvurusu hizmetleri vermektedir.
Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri İle Hangi Bankacılık İşlemleri Yapılabilir?
Ziraat Bankası çağrı merkezi kanalı ile yapılabilecek işlemler şu şekildedir:
- EFT işlemleri,
- Havale işlemleri,
- Hesaplar arası virman işlemleri,
- Yurt dışı SWIFT ve para gönderme işlemleri,
- Kredili mevduat hesabı başvurusu ve limit artırım talebi işlemleri,
- Kredi katı borç sorgulama ve borç ödeme işlemleri,
- Başka banka kredi kartı borç ödeme işlemleri,
- Kredi kartı başvurusu, kredi kartı limit artırım talebi ve ek kart başvuru işlemleri,
- Kredi kartından taksitli nakit avans kullanımı,
- Kredi borcu sorgulama ve kredi borcu ödeme işlemleri,
- Elektrik, doğalgaz, su, internet veya cep teflonu faturası ödeme işlemleri,
- Fatura otomatik ödeme talimatı verme veya iptal etme işlemleri,
- Hesaptan veya kredi kartından düzenli ödeme talimatı verme veya iptal etme işlemleri,
- Kredi konusunda bilgi alma, kredi maliyeti hesaplatma ve ihtiyaç kredisi başvuru işlemleri,
- Yatırım hesabına ait fon, repo, hazine bonosu ve hisse senedi alım ve satım işlemleri,
- Altın hesabı açma ve altın alım ve satım işlemleri,
- Vadeli ve vadesiz hesap açma ve kapama işlemleri,
- Döviz hesabı açma ve kapama işlemleri,
- MTV ödeme işlemleri,
- Sigorta sorgulama ve taksit ödeme işlemleri,
- HGS ve OGS geçiş sorgulama, bakiye yükleme ve kaçak geçiş cezası ödeme işlemleri,
- Emlak vergisi ve çevre temizlik vergisi gibi vergilerin kredi kartından veya hesaptan ödenmesi.
Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerini Aramak Ücretli Midir?
Ziraat Bankası çağrı merkezi arama bedeli sadece arayan kişinin kendi telefon operatörünün standart şehir içi tarife bedeli kadardır. Bunun dışında Ziraat Bankası telefon bankacılığı işlem ücretleri ise şu şekildedir:
- Yurt içi EFT para transferi 7 TL,
- Aynı banka hesapları arası havale işlemleri 3,5 TL,
- Fatura ödeme 1,5 TL,
- Yurt dışına para transferi minimum 15 USD,
- Ekstre isteme 1 TL.
Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Güvenli Midir?
Ziraat Bankası çağrı merkezi işlem güvenliği açısından son derece hassas sistenler ile donatılmıştır. Öncellikle Ziraat Bankası müşteri hizmetleri aracılığı ile yapılan işlemlerde işlem limiti vardır. Başka bir deyişle örneğin bir müşteri çağrı merkezini arayarak 500 bin TL havale yapamaz. Diğer yandan yapılan işlemlerde bankacılık işlemleri menüsüne bağlanmak için kişinin kart ve hesap bilgilerinin yanında kart veya telefon bankacılığı şifresini de girmesi gerekir.