Yapı Kredi mobil çöktü mü, neden işlem yapılamıyor, ne zaman düzelecek, açıklama yapıldı mı?
Yapı Kredi Bankası’nın mobil sisteminde hata verildiğine dair şikayetler oldukça çok fazla sayıda müşteriden gelmeye başladı. Sosyal medya platformlarında Yapı kredi Bankası’nın mobil uygulamasının çöktüğü iddia ediliyor. Yapı Kredi Bankası çöktü mü? Yapı Kredi mobil uygulama neden hata veriyor? Yapı Kredi Bankası mobil uygulama bireysel bankacılık işlemleri neden yapılamıyor?
YAPI KREDİ BANKASI ÇÖKTÜ MÜ, NEDEN HATA VERİYOR?
Yapı Kredi Bankası’nın mobil uygulaması üzerinden hizmet almak isteyen müşteriler bugün hata mesajları ile karşılaşmaya veya işlemlerini yapamamaya başladılar. Kısa bir süre içerisinde şikayetlerini bildiren müşteriler bu sistem aksamasının nedenini araştırmaya başladılar. Özellikle de DownDetector’e bu durumun raporlanması ile sorunun yaşandığı kesinlik kazandı.
YAPI KREDİ BANKASI MOBİL UYGULAMA NE ZAMAN DÜZELECEK?
Yapı Kredi Bankası’nın mobil uygulamasında yaşanan teknik sorunun ne zaman düzelebileceği çok büyük merak konusu oldu. Müşteriler mobil uygulama üzerinden Yapı Kredi Bankası bireysel bankacılık işlemlerini gerçekleştirmek istiyorlar. Ancak bu hata henüz aşılamadı. Müşteriler Yapı Kredi Bankası’nın hizmetlerinden yararlanamıyorlar. Bireysel bankacılık işlemi yapamayan müşterilerin mağduriyetlikleri devam ediyor. Bu konuda şikayetler ise yüksek sesle dillendiriliyor.
YAPI KREDİ BANKASI AÇIKLAMA YAPTI
Yaşanan sistem çöküşünün ardından Yapı Kredi Bankası açıklama yaptı. Bu yaşanan sistemsel hatanın yoğunluktan kaynaklandığını bildiren Yapı Kredi Bankası müşterilerden de özür diledi. Yapı Kredi Bankası teknik birimlerinin yaşanan sistemsel çözmeye dair sorunu çözerek Yapı Kredi Bankası mobil uygulamayı yeniden hizmet verir hale getirmek için çalışma yaptıkları bildirildi. Kısa bir süre içerisinde Yapı Kredi Bankası mobil uygulama üzerinden bireysel bankacılık işlemlerinin yapılabileceği tahmin ediliyor.