81 ilde çalışacak 1121 çağrı merkezi müşteri temsilcisi personel alımı başladı! 18 yaş üstü başvursun
Çağrı merkezinde, çağrı merkezi personeli olarak çalışmak isteyenler acele etsin! İŞKUR Açık İş İlanları üzerinden yayımlanan çağrı merkezi personel alımında başvurular başladı. Türkiye geneli online olarak yapılacak personel alımında adayların taşıması gereken genel şartlar açıklandı!
Dışarıda 10 TL evde bedava! Buzluğa atmalık 10 dakikada çıtır çıtır simit tarifi
5 gün içinde başvuru yapan alacak! 0.59 faiz oranıyla 200.000 TL kredi
İŞKUR ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ PERSONEL ALIMI
İŞKUR, farklı kurumları çağrı merkezi müşteri temsilcisi alımına ilişkin detayları yayımladı. Aktarılan son habere göre Türkiye geneli binden fazla çağrı merkezi müşteri temsilcisi alımı yapılacak. Alımlar özel sektöre yapılacağı için mülakat ya da KPSS şartı aranmayacak!
MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ BAŞVURU ŞARTLARI
Başvuruda bulunmak isteyen adayların hem genel hem de özel başvuru şartlarını taşıması gerekiyor. Müşteri temsilcisi başvuru şartları tek tek açıklanırken, genel şartların herkes için geçerli olacağı belirtildi. Özel başvuru şartları ilanların içeriğine göre farklılık gösterebiliyor. Bu kapsamda adayların ilk olarak genel başvuru şartlarına haiz olması gerekiyor. İşte genel başvuru şartları:
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
En az 18 yaşını tamamlamış olmak
Kamu haklarından mahrum olmak
Çalışmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık sorununun olmaması
Güvenlik soruşturmasının olumlu geçmesi, adli sicil kaydının olmaması
Diksiyonun düzgün olması
Gerekli durumlarda vardiyalı çalışabilmek
Belirtilen bu şartlar genel başvuru şartlarıdır. Adaylar özel başvuru şartlarına ilanların içeriğinden ulaşabilir. Son başvuru tarihi, her ilanda ayrıntılı olarak ifade edilmiştir. Şartları taşıyan adaylar bulundukları illerdeki ilanlar için başvuruda bulunabilir.
Ev sahibi kiracı fark etmez dertten kurtulacaksınız! En az bir fatura bile ödeyene 300 TL İADE
ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ NE İŞ YAPAR?
Çağrı merkezi müşteri temsilcisinin en temel görevi, gelen çağrıları en doğru veren net şekilde karşılamak! Belirtilen kaliteli kural ve yönetmeliklere bağlı olarak gelen çağrıları cevaplarlar. Çalışma sırasında müşteri temsilcileri oturup, kulaklık takarak, sadece arayan kişinin istek, şikayet ve dileklerini cevaplandırırlar.