Akbank Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası Nedir? Akbank Müşteri Temsilcisi İle Yapılabilecek İşlemler Nelerdir?

Akbank müşteri hizmetleri telefon numarası; 444 25 25 ve 0850 222 25 25’tir. Akbank müşteri hizmetleri aracılığı ile banka işlemlerini zamandan tasarruf ederek yapmak mümkündür. Akbank’ın sesli yanıt sistemi hizmeti ile birlikte müşteri temsilcisine bağlanmadan, yapılmak istenen işlem sesli söylenerek gerçekleştirilebilmektedir. Ancak bazı işlemler güvenlik sebebi ile sadece müşteri temsilcisi ile yapılabilmektedir ve bu işlemlerin telefon bankacılığı ile yapılabilmesi için Akbank şubelerinden t
Akbank Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası Nedir? Akbank Müşteri Temsilcisi İle Yapılabilecek İşlemler Nelerdir?

Akbank müşteri hizmetleri telefon numarası; 444 25 25 ve 0850 222 25 25’tir. Akbank müşteri hizmetleri aracılığı ile banka işlemlerini zamandan tasarruf ederek yapmak mümkündür. Akbank’ın sesli yanıt sistemi hizmeti ile birlikte müşteri temsilcisine bağlanmadan, yapılmak istenen işlem sesli söylenerek gerçekleştirilebilmektedir. Ancak bazı işlemler güvenlik sebebi ile sadece müşteri temsilcisi ile yapılabilmektedir ve bu işlemlerin telefon bankacılığı ile yapılabilmesi için Akbank şubelerinden talep formu doldurmak gereklidir. Akbank telefon bankacılığı 7/24 hizmet vermektedir.

Akbank müşteri hizmetleri telefon numarası; 444 25 25 ve 0850 222 25 25’tir. Akbank müşteri hizmetleri aracılığı ile banka işlemlerini zamandan tasarruf ederek yapmak mümkündür. Akbank’ın sesli yanıt sistemi hizmeti ile birlikte müşteri temsilcisine bağlanmadan, yapılmak istenen işlem sesli söylenerek gerçekleştirilebilmektedir. Ancak bazı işlemler güvenlik sebebi ile sadece müşteri temsilcisi ile yapılabilmektedir ve bu işlemlerin telefon bankacılığı ile yapılabilmesi için Akbank şubelerinden talep formu doldurmak gereklidir. Akbank telefon bankacılığı 7/24 hizmet vermektedir.



Akbank Müşteri Hizmetleri Sesli Yanıt Sistemi İle Yapılabilecek İşlemler Nelerdir?



Akbank müşteri hizmetleri sesli yanıt sistemi ile yapılabilecek işlemler şunlardır:




  • Akbank müşteri hizmetleri sesli yanıt merkezi ile müşteri temsilcisine bağlanmadan kredi kartı limiti öğrenilebilmektedir.

  • Kredi kartı limit arttırma ve düşürme talebi verilebilmektedir.

  • Kart şifreleri ile ilgili işlemler yapılabilmektedir.

  • Kredi kartı hesap kesim tarihi öğrenilebilmektedir ve hesap kesim tarihinde değişiklik yapılabilmektedir.

  • Kart borcu ödenebilmektedir.

  • Akbank Direkt mobil uygulaması için şifre alınabilmektedir.

  • Mevduat hesabının bakiyesi sorgulanabilmektedir.

  • Yatırım fonu alımı ve satımı yapılabilmektedir.

  • Döviz alım ve satım işlemlerini yapmak mümkündür.

  • Kredi ödeme planı talep edilebilmektedir.



Akbank Müşteri Temsilcisi İle Yapılabilecek İşlemler Nelerdir?



Akbank müşteri temsilcisi ile yapılabilecek işlemlerden bazıları şunlardır:




  • Kredi kartı ekstre talebi, kredi kartı limit işlemleri, kart şifresi oluşturma, uçuş mili bilet talebi, kredi kartı borcu otomatik ödeme talimatı gibi kredi kartı işlemleri yapılabilmektedir.

  • İletişim bilgileri güncellenebilmektedir.

  • Kart başvurusu, kart başvuru sorgulaması, kart kurye durumu sorgulaması, nakit avans, kredi kartı borç ödemesi gibi kredi kartı ile ilgili parasal işlemler yapılabilmektedir.

  • Kart iptali veya işlem limitleri belirleme gibi güvenlik işlemleri gerçekleştirilmektedir.

  • Sigorta işlemleri yapılabilmektedir.

  • Hisse senedi ve döviz alım satımı gibi yatırım işlemleri yapmak mümkündür.

  • Para transfer işlemi yapılabilmektedir.

  • Vergiler ve faturalar ödenebilmektedir.

  • HGS ve OGS işlemleri yapılabilmektedir.

  • Prim ödemesi yapılabilmektedir.



Akbank Müşteri Hizmetleri İşlem Saatleri Nelerdir?



Akbank müşteri hizmetleri işlem saatleri şunlardır:




  • EFT işleminin bütün türleri 00:00 ile 17:00 arasında yapılabilmektedir. Hafta sonları işlem gerçekleştirilmemektedir.

  • Vadeli hesaptan para transferi 07:00 ile 23:00 arasında yapılmaktadır ve sadece hafta için işlem gerçekleştirilmektedir.

  • Arbitraj işlemi hafta sonu yapılmamaktadır. Fakat hafta için 24 saat yapılabilmektedir.

  • Havale işlemi saat ve gün sınırlaması olmadan yapılabilmektedir.

  • Taksitli nakit avans almak için saat sınırlaması bulunmamaktadır.

  • Döviz alım ve satım işlemleri 24 saat süresince yapılabilmektedir.

  • Fatura talimatı verme ve online fatura işlemleri 7/24 yapılabilmektedir.



Akbank Müşteri Hizmetlerinden Bankacılık İşlemleri Nasıl Yapılır?



Akbank müşteri hizmetlerinden bankacılık işlemlerini yapmak için izlenmesi gereken adımlar şunlardır:




  • Öncelikle fatura ödeme, kredi kartı borcu ödeme ve kredi işlemleri için herhangi bir telefon bankacılığı başvurusu yapmadan işlem yapabilmek mümkündür. Müşteri numarası ve kart şifresi ile bu işlemlerin yapılabilmesi mümkündür.

  • Akbank Müşteri Hizmetleri aracılığı ile EFT ve havale işlemleri yapabilmek için Akbank şubesine gidilmelidir.

  • Şubedeki görevliden Direkt Bankacılık Talep/Değişiklik Formu talep edilmelidir ve form doldurulmalıdır.

  • Formda parola talep alanı bulunmaktadır. Dolayısı ile form işleme konduktan sonra iletişim numarasına parola belirlenmesi için bir SMS gönderilmektedir.

  • SMS’in 3 günlük bir süresi bulunmaktadır ve 3 gün içerisinde yeni parola ile SMS’e yanıt verilmelidir.