Apple Servisleri Erişim Sorunu Mu Var? iCloud, App Store, Haritalar, Music Çöktü Mü, Ne Zaman Düzelecek?
Apple kullanıcıları bazı servislere bağlanmak istediklerinde erişim sorunları yaşamaya başladılar. Bu erişim sorununun nedeni merak edilirken internette en çok yapılan sorgulamalardan birisi de "iCloud çöktü mü?" oldu. Kullanıcılar İcloud'a bağlanmak istediklerinde çeşitli hata mesajları ile karşılaştılar. Ayrıca indirilmek istenen uygulamalar da cihazlara indirilemedi. Apple kullanıcıları yaşanan teknik hatanın nedenini merak ederken bu konuda tatmin edici bir açıklama beklemeye başladılar.
İCLOUD ÇÖKTÜ MÜ, ERİŞİM SORUNU MU VAR?
Apple ve İcloud erişim sorununun yalnızca Türkiye ile alakalı olmadığı bildirildi. Çok sayıda ülkede Music, App Store, iCloud, Maps, iMessage gibi servislerin bir anda çevrimdışı moduna girdiği ifade ediliyor. Kullanıcılar dünya devi teknoloji şirketine ait olan bu servislerin neden bir erişim sorunu yaşadığını merak etmeye devam ediyorlar.
UYGULAMALAR ÇALIŞMIYOR
Dünyada milyarlarca kullanıcısı olan Apple için kabus gibi bir gece yaşanıyor. iOS kullanıcıları şu anda onbinlerce uygulamaya erişmekte sorun yaşıyorlar. Dünyanın farklı yerlerinde iCloud uygulamasına ulaşılamadığı şikayetleri yapılıyor. Kullanıcılar uygulamalara bağlanmak istediklerinde ise hata mesajları ile karşılaşıyorlar. Bağlantı kurabilen kullanıcılar ise istedikleri işlemleri yapamıyorlar.
APPLE SERVİSLERİNE NEDEN ERİŞİM YOK?
Yaşanan sorunun bir güncellemeden kaynaklanabileceği akla gelen ilk gerekçe oldu. Ancak Apple firması güncelleme yapmadan kullanıcıları bugüne kadar hep bilgilendirdi. Bundan dolayı da bilgilendirme yapılmadığında güncelleme ihtimali çok zayıf olarak değerlendiriliyor.
ERİŞİM SORUNU NE ZAMAN DÜZELECEK, APPLE AÇIKLAMA YAPTI MI?
Apple servisleri için yaşanan erişim sorunu ile alakalı olarak son süreç merak ediliyor. Konuya dair henüz Apple tarafından bir bilgilendirme yapılmadı. Apple teknik ekibinin çalışmalar yaptığı gayriresmi olarak açıklanırken erişim sorununun kalkmaya başladığı da bildirildi.