İlkokul, ortaokul, lise mezunları dikkat! Belgesiyle gelen büyükşehir belediyesinde işe alınacak
Mersin Büyükşehir Belediye Başkanlığı, bünyesine 93 katip, bir gassal, 10 şoför, sekiz inşaat ekipmanı operatörü ve bir kaynakçı dahil olmak üzere 113 tam zamanlı çalışanı işe almayı planlıyor. Bu yazımızda, büyükşehir belediyelerinde görev yapan 113 çalışanın başvuru uygunluğu ve gerekli tüm koşul ve prosedürler anlatılmaktadır.
Mersin Büyükşehir Belediyesi işe alım için uygunluk koşulları nelerdir?
İşçi olarak işe alınabilmek için en az ilkokul mezuniyetinizin olması, 35 yaşını doldurmamış olunması ve başvuru kılavuzunda belirtilen ilçede ikamet etmeniz gerekmektedir.
Gasal alımında, bu alanda sertifika sahibi olması tercih sebebidir. En az ilkokul diplomasına sahip olmanız ve Erdemli ilçesinde ikamet etmeniz gerekmektedir.
Şoför alımlarında en az ilkokul diplomasına sahip olmanız gerekmektedir. E ehliyetine ya da yeni C ehliyetine ve SRC3 ya da SRC4 mesleki yeterlilik belgesinin de olması gerekmektedir. İş makinası operatörlerinin işe alım şartlarında belirtildiği üzere en az ortaokul diplomasına ve ehliyete sahip olması gerekiyor.
Kaynakçının, kaynak teknolojisi konusunda uzmanlaşmış bir meslek okulundan mezun olması veya kaynak teknolojisi konusunda uzmanlaşmış bir meslek okulundan mezun olmuş mesleki yeterliliğe sahip olması gerekir.
Büyükşehir İşçi Alımı Başvurusu
Başvuru koşullarını sağlayan adaylar, başvuru kılavuzunun içeriğinde belirtilen nternet adresinden elektronik ortamda başvuru yapabilirler. Başvuru kapsamında başvuranlardan herhangi bir belge talep edilmeyecektir. Daha sonraki bir tarihte, uygun başvuru sahiplerinden ilgili belgeleri sunmaları istenecektir.
"Mersin büyükşehir bölgesi işgücü alımı başvuru son tarihi"
Adaylar 6 Ekim 2023'e kadar pozisyonlara başvurabilecek. 6 Ekim'den sonra yapılan başvurular geçersiz olarak sayılacaktır.