Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri Yurtiçi Yurtdışı İletişim Telefon Numarası (Direk Bağlanma)

Yapı Kredi çağrı merkezi telefon numarası 0850 222 0 444’dür. Bu numara üzerinden Yapı Kredi müşteri hizmetleri aranabilir ya da Yapı Kredi müşteri hizmetleri ile whatsapp üzerinden iletişim kurabilir. Yapı Kredi müşteri hizmetleri için 444 0 444 numarası da aranarak irtibat kurulabilir. Yurtdışından iletişim kurulması isteniyorsa, aranması gereken numaralar +90 850 222 0 444, +90 444 0 444’dür.
Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri Yurtiçi Yurtdışı İletişim Telefon Numarası (Direk Bağlanma)

Yapı Kredi çağrı merkezi telefon numarası 0850 222 0 444’dür. Bu numara üzerinden Yapı Kredi müşteri hizmetleri aranabilir ya da Yapı Kredi müşteri hizmetleri ile whatsapp üzerinden iletişim kurabilir. Yapı Kredi müşteri hizmetleri için 444 0 444 numarası da aranarak irtibat kurulabilir. Yurtdışından iletişim kurulması isteniyorsa, aranması gereken numaralar +90 850 222 0 444, +90 444 0 444’dür.

Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası


Yapı Kredi çağrı merkezi telefon numarası 0850 222 0 444’dür. Bu numara üzerinden Yapı Kredi müşteri hizmetleri aranabilir ya da Yapı Kredi müşteri hizmetleri ile whatsapp üzerinden iletişim kurabilir. Yapı Kredi müşteri hizmetleri için 444 0 444 numarası da aranarak irtibat kurulabilir.

Yurtdışından iletişim kurulması isteniyorsa, aranması gereken numaralar +90 850 222 0 444, +90 444 0 444’dür.

Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri Üzerinden Yapılabilecek Yatırım İşlemleri


Yapı Kredi çağrı merkezinden alınabilecek yatırım işlemleri şunlardır:


Döviz işlemleri,

Yatırım Fonu Alış/Satış,

Yabancı repo bono işlemleri,

Hisse senedi işlemleri,

Hazine ihalelerine katılım,

Vadeli mevduat hesapları işlemleri,

Arbitraj işlemleridir.


Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri Üzerinden Yapılabilecek Kredi Kartı İşlemleri


Yapı Kredi çağrı merkezinden alınabilecek kredi kartı işlemleri şunlardır:


Kayıp, çalıntı kart bildirimi,

Şifre işlemleri,

Banka kartı ya da kredi kartına hesap bağlanması,

Hesap kesimi tarihinin değiştirilmesi,

Banka kartı ya da kredi kartı yenilemesi,

Ek kart işlemleri,

E-mail ya da faks yolu ile ekstre talebinde bulunma,

Diğer güncelleme işlemleridir.


Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri Üzerinden Yapılabilecek Ödeme İşlemleri


Yapı Kredi çağrı merkezinden alınabilecek ödeme işlemleri şunlardır:


SSK Prim ödemeleri,

DASK,

HSBC Advantage ödemeleri,

Yapı Kredi Bankası kredi ödemeleri,

Koç Finans akıllı kart ya da kredi taksit ödemesi,

Koç Fiat kredi taksit ödeme,

Üniversite harç ödemeleri,

DIGITURK ödemeleri,

Motorlu taşıt vergisi ve trafik cezası ödeme,

Turkcell, Avea ödemeleri,

KabloNet ödemeleri,

Elektrik, doğalgaz, su ödemeleridir.


Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri Üzerinden Yapılabilecek Diğer Bankacılık İşlemleri


Yapı Kredi çağrı merkezinden alınabilecek diğer işlemler şunlardır:


Vadesiz hesap açma,

Otomatik ödeme talimatı verme,

Bankacılık hizmetleri hakkında bilgi alınması,

Çalışan hesap iptalidir.


Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma


Yapı Kredi müşteri hizmetlerine bağlanmak için yukarıda belirtilen numaralardan birisi arandıktan sonra bütün seçeneklerin okunmasının bitmesi beklenir. Bütün seçenekler okunduktan sonra kayıp çalıntı işlemleri bildirimi hakkında müşteri temsilcisine bağlanılması için ‘’0’’ tuşuna basılmalıdır.

Kayıp çalıntı bildirimi olmayıp Yapı Kredi müşteri hizmetleri hattından müşteri temsilcisine direk bağlanılması isteniyorsa, izlenmesi gereken basamaklar şunlardır:


Öncelikle yapılacak işleme göre ‘’1’’ ya da ‘’2’’ tuşuna basılır.

Daha sonra seçilen menünün türüne göre kredi kartı işlemleri ya da bankacılık işlemleri menüsünün tamamen okunması bittikten sonra ‘’0’’ tuşuna basılarak, müşteri temsilcisine direk bağlanılabilir.


Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri Kredi Kartı İşlemleri Menüsü


Yapı Kredi çağrı merkezi kredi kartı işlemleri için öncelikle ‘’1’’ tuşuna basılır. Daha sonra yapılması istenen işleme göre, basılması gereken tuşlar şunlardır:


Son ekstre bilgileri, ödemeler için ‘’1’’ tuşuna basılır.

Limit ve bakiye öğrenmek için ‘’2’’ tuşuna basılır.

Talep edilen kartın takibi için ‘’3’’ tuşuna basılır.

Kredi kartının paro puan özelliğini aktive etmek için ‘’4’’ tuşuna basılır.

Ön ödemeli kart işlemleri yapılması için ‘’5’’ tuşuna basılır.

Ek kart işlemleri için ‘’6’’ tuşuna basılır.

Kredi kartını online alışverişe açmak için ‘’7’’ tuşuna basılır.


Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri Bankacılık İşlemleri Menüsü


Yapı Kredi çağrı merkezi bankacılık işlemleri için öncelikle ‘’2’’ tuşuna basılır. Daha sonra yapılması istenen işleme göre, basılması gereken tuşlar şunlardır:


Vadesiz hesap bilgilerinin öğrenilmesi için ‘’1’’ tuşuna basılır.

Yatırım, hisse senedi, piyasa bilgilerinin öğrenilmesi için ‘’2’’ tuşuna basılır.

Para yollamak ya da fatura ödemek için ‘’3’’ tuşuna basılır.

Talep edilen kartın takip edilmesi ve kuryedeki durumunun öğrenilmesi için ‘’4’’ tuşuna basılır.

Banka kartının online işlemlere aşılması için ‘’5’’ tuşuna basılır.


Yapı Kredi müşteri hizmetleri hakkında daha detaylı bilgi edinilmesi için Yapı Kredi web sitesi incelenebilir.

Emlak365.com