Aydın, Erzurum, Van, Konya ve Malatya'da Belediyeden Kiralık İşyerleri

Aydın, Erzurum, Van, Konya ve Malatya'da yer alan bazı belediye başkanlıkları yayımladıkları duyurular ile kendilerine ait olan işyerlerinin belli bir süreliğine kiralanması için ihale düzenleyeceklerini ilan ettiler.
Aydın, Erzurum, Van, Konya ve Malatya'da Belediyeden Kiralık İşyerleri

Mart ayının son haftasında farklı il ve ilçe belediyelerinden kiralık gayrimenkul ilanları geldi. Kendilerine ait olan işyerlerinin belli bir süreliğine kiralamak için ihale düzenleyeceklerini ilan eden belediye başkanlıkları belediyeden işyeri kiralamak isteyenlerin neler yapması gerektiğine ilişkin tüm ayrıntıları aktardılar.

5 ŞEHİR İÇİN YENİ İHALE İLANLARI

Son günlerde yayımlanan duyurular 5 farklı şehirde bulunan belediye başkanlıkları tarafından yayımlandı. Aydın, Erzurum, Van, Konya ve Malatya'da il belediye başkanlıklarının yanı sıra ilçe belediye başkanlıkları 1 yıl, 3 yıl ve 5 yıllık sürelerle işyeri kiralayacaklar.

Söz konusu işyerlerine ilişkin tüm ayrıntıları aktaran belediye başkanlıklarının duyurularında farklı vasıflarda işyerleri var. Bunlardan bazıları ofis şeklinde işyerlerinden oluşurken bazılar da dükkan, kafeterya, çayocağı, pazar yeri gibi taşınmazlardan oluşuyor.

ŞEHİR ŞEHİR LİSTE

Yukarıda yer alan 5 farklı şehirdeki belediye başkanlıklarının duyuruları ve kiralayacakları işyerlerine dair genel bilgiler şu şekilde;

* Aydın Koçarlı Ziraat Odası 55 m² iş yerini kiraya verecek.

* Erzurum Büyükşehir Belediyesine ait iş yerleri kiraya verilecektir. (10 yıl)

* Erzurum Yakutiye Dumlu Mahallesi'nde 57 m² çay ocağı kiraya verilecektir.

* Mülkiyeti Van Gevaş Belediye Başkanlığına ait iş yerleri ve arsa ihale usulü ile kiraya verilecektir.

* Malatya Yeşilyurt Belediye Başkanlığı'na ait 8 adet büfe 3 yıllığına kiraya verilecektir.

* Konya Sarayönü'nde 12 adet taşınmaz ihaleyle kiraya verilecek.

KİRALIK İŞYERİ İLANLARINA NASIL BAŞVURU YAPABİLİRİM?

Yukarıda yer alan kiralık dükkan, işyeri ilanlarını yayımlayan kurumları aktardık. İhalelere başvuruda bulunacaklar bu kurumlara gidecekler ve ihale şartnamesini alacaklar. Belediye başkanlıkları bu şartnameyi emlak müdürlüğü birimlerinden yada ihale birimlerinden isteklilere ulaştırır.

İhale şartnamesine ulaşan vatandaşlar daha sonra belediyelerin şartnamede istedikleri evrakları derleyecekler. Ardından geçici teminat bedelini ödeyecekler. Makbuzla birlikte başvurularını şartname aldıkları belediye birimlerine yapacaklar.