Milli Emlak Müdürlüğü'nden Kiralık Satılık Gayrimenkul İlanları! Aydın Didim, Kuşadası, Efeler

Aydın'ın Didim, Kuşadası, Efeler İlçelerinde bulunan ve kamu kurumlarına ait olan çeşitli vasıftaki gayrimenkullerin satışı yapılacak.
Milli Emlak Müdürlüğü'nden Kiralık Satılık Gayrimenkul İlanları! Aydın Didim, Kuşadası, Efeler

Aydın'ın Didim, Kuşadası, Efeler İlçelerinde bulunan ve kamu kurumlarına ait olan çeşitli vasıftaki gayrimenkullerin satışı yapılacak. Bazı gayrimenkuller ise kiralanacak. Şubat 2021 dönemi itibariyle gerçekleştirilecek ihale işlemleri için belediye başkanlıkları, milli emlak müdürlükleri başvuru kabul etmeye başladılar.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanlığı, Kuşadası Belediye Başkanlığı, Aydın Efeler Belediye Başkanlığı, Didim Milli Emlak Müdürlüğü ve Aydın Milli Emlak Müdürlüğü Şubat ayının ilk haftasında gayrimenkul satışı ve kiralanması için ilanlar yayımladılar.



AYDIN'DA HEM SATILIK HEM KİRALIK GAYRİMENKULLER



Satışı yapılacak veya kiraya verilecek gayrimenkuller çok çeşitli vasıftalar. İlanlara göre; Kuşadası Belediyesi kendisine ait işyerlerini kiraya verecek. Kiraya verilecek gayrimenkuller arasında büfe, çay bahçesi, işyeri, market, halısaha yer alıyor.



Aydın Milli Emlak Müdürlüğü kendisine ait olan 12 adet kamu konutu satışı gerçekleştirecek.



Efeler Belediyesi’ne ait 13 adet büfe ve ticarethane kiraya verilecek. Didim Emlak Müdürlüğü tarafından yayımlanan duyuruda Maliye Hazinesine ait 2 adet konut imarlı arsanın satışının yapılacağı ilan edildi. Aydın Büyükşehir Belediyesi ise kendisine ait 12 işyerini kiralayacak.



SATIŞI YAPILACAK, KİRAYA VERİLECEK GAYRİMENKULLERİN LİSTESİ





İHALE SÜRECİNE NASIL DAHİL OLUNACAK?



Yukarıda listede bulunan ve gayrimenkul satışı yada kiralanması için ilan yayımlayan kamu kurumları ayrı ayrı ihale duyurusu yayımlandılar. Bu ihale duyurularına Resmi İlan Portalı (İlan. gov.tr) adresinden ulaşabilirsiniz.



İhalelere başvurular ise doğrudan kurumlara yapılacak. Başvuru yapılabilmesi için ihale şartnamesinin ilgili kurumdan alınması, başvuru evraklarının derlenmesi,geçici teminat bedelinin ödenmesi ve tüm bu belgelerin kurumlara teslim edilmesi gerekiyor.



Başvurular şahsen yapılacağı gibi posta yoluyla da yapılabilir. Ancak postada yaşanacak sorundan kurumlar sorumlu olmamaktadır.



Emlak365.com