Bankalardan 60 Yaş Üzeri Vatandaşlara Büyük Kolaylık! Arar Aramaz Çağrı Merkezine Bağlanacaklar!

Bankaların çağrı merkezleri 60 yaş üzeri vatandaşlar için yeniden düzenlendi. Bu düzenleme çerçevesinde artık tek tuşla müşteri temsilcisine ulaşmak mümkün olacak. Böylece yaşanan mağduriyetler en az seviyeye indirilecek.
Bankalardan 60 Yaş Üzeri Vatandaşlara Büyük Kolaylık! Arar Aramaz Çağrı Merkezine Bağlanacaklar!

Bankaların çağrı merkezleri 60 yaş üzeri vatandaşlar için yeniden düzenlendi. Bu düzenleme çerçevesinde artık tek tuşla müşteri temsilcisine ulaşmak mümkün olacak. Böylece yaşanan mağduriyetler en az seviyeye indirilecek.

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu tarafından yeni bir yönetmeliğin hazırlandığı ve bankaların çağrı merkezlerine servis edilerek resmen hayata geçirildiği belirlendi. yönetmeliğin hayata geçirilmesi ile birlikte çağrı merkezlerinde verilen hizmetin tamamen değiştirilmesi bekleniyor.



Yönetmelik tamamen 60 yaş üzeri vatandaşları etkiliyor. Yapılan son şikayetler çerçevesinde 60 yaş üzeri olan vatandaşların telefon bankacılığı ve çağrı merkezi hizmetleri sürecinde bazı sıkıntılar yaşadıkları belirlenmişti. Bu sürecin daha kolay hale getirilmesi bekleniyor.



60 yaş üzeri vatandaşların ana menüye bağlandıkları sırada herhangi bir tuşlamaya gerek kalmadan müşteri temsilcisine bağlanması için çalışmalar tamamlandı. Bir vatandaş bundan sonraki dönemde kart iptali talebinde bulunmak istediği zaman banka şubesine gitmesine gerek kalmayacak bunun için bankanın çağrı merkezini araması yeterli olacak.



Bankaların Pazarlama Sistemlerine Sınır Getirildi



Yönetmelikle birlikte bankacılık işlemleri sırasında gerçekleştirilen satış ve pazarlama sistemlerine de önemli düzenlemelerin getirilmesine karar verildi. Pazarlama amacı ile Pazar günleri müşteriler aranamayacak. Diğer günler için yapılan aramaların da saatleri belirlenecek. Türkiye saati ile sabah 09:00 ile 20:00 saatleri arasında arama yapılacak.



Çağrı merkezi üzerinden hizmet alan vatandaşlar için de bir puanlama sistemi getirildi. Bu sisteme göre vatandaşların aldıkları hizmetleri puanlamaları istenecek. Bankaların aylık puanlarının ise 100 üzerinden 70 olması bekleniyor. Bu durum bankaların hizmet kalitelerini de etkileyecek.



emlak365.com