Halkbank Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 2020! Halkbank Dialog Direk Bağlanma
Halkbank telefon bankacılığı kanalı özellikle şubeye gitmeye gerek duyulmadan müşterilerinin çok sayıda bankacılık işlemini bir telefon ile yapmasına olanak tanıyor. Halkbank müşteri hizmetleri sayısız defa ödül almış ve tamamı uzaman personelden oluşan çağrı merkezi ile hiç kapanmayan banka şubesi olarak hizmet veriyor.
Halkbank Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşılır?
Halkbank telefon bankacılığı şubesini aramak için Halkbank Dialog 0 850 222 0 400 numaralı telefondan Halkbank müşteri hizmetlerine ulaşabilirler. Halkbank müşterilerine 365 gün ve 24 saat kesintisiz hizmet anlayışı ile hizmet veren Halkbank müşteri hizmetleri hemen hemen tüm bankacılık konularında hizmet veriyor.
Halkbank’ın özellikle ticari müşterileri için kurumsal bankacılık uzamanı personelden oluşan kadro ile hizmet verdiği hattı KOBİ Dialog ise KOBİ sınıfına giren müşterileri tarafından 0 850 222 0 401 numaralı hattan ulaşılabilir urumda. KOBİ Dialog hattı bankacının ticari müşterilerine özel hazırlanmış ve sadece onlar tarafından kullanılabiliyor. Bu hat ile KOBİ müşteriler daha yüksek limitler ve kısmen farklı bankacılık işlemlerini gerçekleştirebiliyor.
Halkbank Müşteri Hizmetleri Hangi Konularda Aranabilir?
Halkbank telefon bankacılığı kanalı ile alınabilecek bankacılık hizmetleri aşağıdaki gibi gösterilebilir:
- Vadeli ve vadesiz hesap inceleme işlemleri ve ekstre talebinde bulunma,
- Vadesiz hesap açma ve kapama,
- Altın mevduat hesabı açma ve kapama işlemleri,
- Fon hesabı açma ve kapama,
- Fon alım ve satım işlemleri,
- Hazine bonosu hesabı açma ve kapama işlemleri,
- Hazine bonosu alım ve satım ve açığa hazine bonosu alım ve satım işlemleri,
- Hisse senedi yatırım hesabı açma ve kapama işlemleri,
- Hisse senedi alış ve satış emri verme işlemleri,
- Gecelik repo yapma ve repo hesabı devir işlemleri,
- Yurt dışı para transferi işlemleri,
- Elektrik, su, doğalgaz, cep telefonu, sabit telefon veya internet gibi fatura ödeme işlemleri,
- Kredi kartından nakit avans kullanma işlemleri,
- Kredi kartı başvurusu işlemleri,
- Kredi sorgulama ve ihtiyaç kredisi başvuru işlemleri,
- Vergi ödemeleri işlemleri,
- Telefon bankacılığı limit ve güvenlik ayarları işlemleri,
- Yeni banka kartı veya yeni kredi kartı şifre oluşturma işlemleri,
- Kredi kartı çalıntı ihbar işlemleri,
Halkbank müşteri hizmetleri müşterilerine şubeler tarafından sağlanan neredeyse bütün bankacılık hizmetlerini vermektedir.
Halkbank Müşteri Hizmetlerini Kimler Arayabilir?
Halkbank telefon bankacılığını arayabilecek kişiler aşağıdaki gibi sıralanabilir:
- Bankanın bireysel bankacılık müşterileri,
- Bankanın kurumsal bankacılık müşterileri,
- Bankacının ticari bankacılık müşterileri,
- Bankacının özel bankacılık müşterileri
- Banka müşterisi olmayıp Halkbank hizmetleri hakkında bilgi almak isteyen kişiler.
Halkbank Müşteri Hizmetleri Ücretli Midir?
Halkbank telefon bankacılığı hizmet bedeli sadece arayan kişinin kendi telefon operatörünün ücretlendirmesi ne ise o tarife üzerinden alınıyor. Bunun dışında bazı bankacılık işlem ücretleri şu şekilde:
- EFT işlemleri 5 TL,
- Havale işlemleri, 5 – 25 TL arası,
- Yurt dışına para göndermek en az 9 USD en fazla 50 USD,
- Fatura ödeme 1 TL.
Halkbank Müşteri Hizmetleri Güvenli Midir?
Halkbank telefon bankacılığı işlem güvenliği açısından iki aşamalı bir güvenlik sistemi ile müşterilerin kimlik bilgilerini ve hesaplarını ve de aynı zamanda bankanın veri tabanını koruyor. Halkbank müşteri hizmetleri kanalı ile yapılan tüm işlemler aslında banka veri tabanının ön hattında yapılıyor. Başka bir deyişle bir müşteri telefon bankacılığı kanalı ile müşteri hizmetleri yetkilisine havale yaptırdığı zaman bu işlem tamamlandıktan sonra tekrar işlem güvenliği açısından işlemin doğruluğu kontrol ediliyor.
Diğer yandan müşterilerin kimlik bilgisi ele geçse bile kart şifresi bilinmeden telefon bankacılığında işlem yapılması mümkün değil.