TEB Mobil Bankacılık Erişim ve Bağlantı Sorunu! CEPTETEB Uygulaması Düzeldi mi?
Gün içerisinde bankacılık işlemlerini gerçekleştirmek isteyen TEB müşteri mobil uygulamaya erişim sorunu yaşadılar. TEB dışında bazı bankaların uygulamalarında da yaşanan aynı sorun, vatandaşların işlemlerine engel durumlar oluşturdu. Türkiye Ekonomi Bankası müşterileri ise uygulamada yaşanan bağlantı hatalarının düzelip düzelmediğini araştırıyorlar.
CEPTETEB MOBİL UYGULAMA HATASI
Yeni işlem gününün ilk saatlerinde Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasında sorun yaşanmıştı. On binlerce vatandaş sabah saatlerinde Ziraat Bankası'nın uygulamasına erişim sağlayamadılar. Bu sorunun bir benzeri ise TEB'de yaşandı. TEB mobil uygulama kullanıcıları, uygulama üzerinden hesaplarını görüntülemek ve işlem yapmak istediklerinde hata ile karşılaştılar. CEPTETEB ile banka hesaplarına erişim sağlamak isteyen müşterilere ekranda Şu anda işlem yapamıyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz (NOK_404) hatası" uyarısını gördüler. Kamu personellerinin maaş günü olması nedeniyle sabah saatlerinde müşteriler söz konusu hatanın yoğunluktan olabileceğini düşündüler. Ancak hatanın teknik kaynaklı olduğu öngörülüyor.
CEPTETEB UYGULAMASI DÜZELDİ Mİ?
Çok sayıda TEB müşterisi gün içerisinde çok sayıda bankacılık işlemini mobil uygulama üzerinden tamamlıyor. Hesaba yatırılan maaşlar, fatura ödemeleri, yatırım işlemleri, kredi kartı borcu gibi onlarca işlem mobil uygulama ile şubeye gitmeden kolaylıkla tamamlanıyor. Uygulamanın açılmaması vatandaşların işlemlerinde sorun yaşamalarına neden olurken erişim sorunu daha sonra çözüldü. Akşam saatlerine doğru teknik kaynaklı olduğu öngörülen tüm hatalar kaldırıldı ve uygulamaya erişim sağlanmaya başlandı. TEB müşterileri hiçbir sorun olmadan mobil uygulamaları üzerinden işlemlerini gerçekleştirebilirler.
Emlak365.com